بدون شک اسنپ فود بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم سفارش آنلاین غذا در ایران است. به دلیل راحتی مشتریان، کافه صبحانه چاشت همکاری خود را با اسنپ فود آغاز کرده است تا شما بتوانید از هر جای تهران، در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش آنلاین صبحانه خود را ثبت کنید.

مزایای سفارش صبحانه اسنپ فود با چاشت

سفارش صبحانه و غذا از اسنپ فود، مزایای زیادی دارد. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا می‌پردازیم.

راحتی در استفاده از اپلیکیشن و سفارش

اپلیکیشن اسنپ فود به شکلی طراحی شده است که تمام افراد بتوانند از آن استفاده کنند. در واقع این مزیت باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان هم می‌شود. شما به راحتی و با انتخاب چند گزینه، می‌توانید صبحانه موردنظر خود را از کافه صبحانه چاشت سفارش دهید.

کیفیت بالای صبحانه‌

صبحانه‌هایی که در چاشت تهیه می‌شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند. با یک بار سفارش از این کافه صبحانه، به خوبی متوجه کیفیت بالای منوهای صبحانه چاشت خواهید شد. مواد اولیه‌ای که برای تهیه صبحانه از آن‌ها استفاده می‌شود، تازه هستند.

پشتیبانی قوی

بعد از ثبت سفارش و آماده‌سازی صبحانه، پیک به سرعت سفارش را به دستتان می‌رساند. در صورت بروز هرگونه مشکل هم می‌توانید با پشتیبانی اسنپ فود یا پشتیبانی چاشت تماس بگیرید تا به مشکل شما رسیدگی شود.

امکان افزودن صبحانه دلخواه به لیست علاقمندی‌ها

اگر صبحانه‌ای که از چاشت سفارش داده‌اید مورد علاقه شما واقع شد، می‌توانید آن را به لیست علاقمندی‌هایتان در اسنپ فود، اضافه کنید؛ در این شرایط برای سفارش‌های بعدی دیگر نیازی به جستجوی آن نخواهید داشت و به راحتی با مراجعه به لیست علاقمند‌ی‌ها، مجددا می‌توانید صبحانه موردنظر خود را سفارش دهید.

امکان استفاده از کد تخفیف

در برخی روزها، ممکن است کد تخفیفی از طرف چاشت یا اسنپ فود برایتان ارسال شود. با استفاده از این کد تخفیف در اسنپ فود، می‌توانید صبحانه موردنظر خود را با تخفیف و هزینه کمتری سفارش دهید.

خرید صبحانه آنلاین با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید صبحانه آنلاین با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، بدون شک بهترین انتخاب برایتان سفارش آنلاین از کافه صبحانه چاشت خواهد بود. چاشت تصمیم گرفت به دلیل رعایت حال مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، تمام صبحانه‌های خود را با قیمت کمتر و کیفیت بالاتری نسبت به دیگران، به دست مشتریان خود برساند.

بعد از ثبت سفارش توسط شما، فرآیند آماده‌سازی صبحانه آغاز می‌شود. مدت زمان آماده‌سازی با توجه به نوع صبحانه‌ای که سفارش داده‌اید، متفاوت است. مدت زمان ارسال هم با توجه به منطقه شما در تهران تعیین می‌شود. با این حال می‌توان گفت که زمان ارسال بین 45 تا 60 دقیقه متغیر خواهد بود.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید در روز قبل، برای روزهای آینده پیش‌سفارش ثبت کنید؛ در این شرایط صبحانه شما سریع‌تر به دستتان خواهد رسید.