اگر در اینترنت به دنبال خوش‌مزه‌ترین صبحانه و عصرانه‌ها بگردید، بدون شک با نام کروسان هم مواجه خواهید شد. کروسان یکی از بهترین صبحانه و عصرانه‌ها است که در تمام کشورهای دنیا محبوبیت زیادی دارد.

 

کروسان چیست ؟

کروسان به نوعی نان یا شیرینی گفته می‌شود که افراد در اکثر موارد آن را به عنوان صبحانه و عصرانه به همراه مربا یا شکلات، سرو می‌کنند. این صبحانه محبوب معمولا به عنوان شیرینی‌های هلالی‌شکل شناخته می‌شود؛ جالب است بدانید که نام این شیرینی هم دقیقا از واژه کروسانت (هلال ماه) گرفته شده است.

کروسان به عنوان یکی شیرینی فرانسوی در مدت زمان نسبتا کوتاهی، به محبوبیت زیادی در سراسر جهان دست پیدا کرد. کروسان در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین صبحانه‌ و عصرانه‌ها در ایران به حساب می‌آید.

 

انواع کروسان

کروسان‌ها انواع مختلفی دارند. حتی برخی از کروسان‌ها شیرین‌طعم نیستند و به عنوان شیرینی به حساب نمی‌آیند. این نوع کروسان‌ها را معمولا به عنوان یک نان خوش‌مزه به همراه ژامبون سرو می‌کنند.

کروسان پنیری هم یکی دیگر از انواع کروسان‌های موجود در بازار است که به همراه پنیر و گردو یا پنیر و پسته یا پنیر و بادام سرو می‌شود. کروسان شکلاتی، کروسان موزی و کروسان مربایی هم از انواع دیگر کروسان‌های محبوب در ایران هستند.

بسیاری از افراد هم کروسان را به تنهایی و بدون هیچ خوراکی دیگری میل می‌کنند. این کروسان به همراه کره، شیر و دیگر مواد تهیه‌شده و خوش‌مزه است.

سفارش کروسان از کافه صبحانه چاشت

اگر به دنبال خرید کروسان تازه و با کیفیت برای صبحانه یا عصرانه خود هستید، بدون شک کافه سفارش آنلاین کروسان از کافه صبحانه چاشت بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. در این کافه صبحانه، تمام کروسان‌ها با کیفیت و تازه هستند.

کروسان حلوا ارده و پنیر می‌تواند یکی از بهترین و به‌یاد‌ماندنی‌ترین صبحانه‌ها باشد. کافه صبحانه چاشت این کروسان را به همراه پنیر و حلوا ارده تازه، برای شما ارسال می‌کند.

کروسان حلوا ارده و کره هم یکی دیگر از صبحانه‌های مقوی است که توسط چاشت سرو می‌شود. شما می‌توانید این کروسان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، از کافه صبحانه چاشت سفارش دهید.

یکی از لاکچری‌ترین صبحانه‌های ایران، کروسان موز و شکلات صبحانه است. کروسان، موز و شکلات صبحانه بدون شک از بهترین ترکیب‌ها برای سرو یک صبحانه به‌یادماندنی و لذت‌بخش هستند. شما می‌توانید این صبحانه لذیذ را از چاشت با قیمت مناسب سفارش دهید.

اگر به پنیر و گردو علاقه دارید، کروسان پنیر گردو گوجه ریحان کافه صبحانه چاشت بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. شما می‌توانید کروسان و پنیر تازه به همراه گردو، گوجه و ریحان را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید.

شما می‌توانید با سفارش آنلاین کروسان از کافه صبحانه چاشت تمام این کروسان‌های خوش‌مزه را درب منزل تحویل بگیرید.