صبحانه همواره مهم‌ترین وعده غذایی انسان‌ها بوده‌است؛ در صورتی که صبح‌ها این وعده غذایی را نداشته باشید، بدون شک انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره خود را نخواهید داشت. در این مقاله از چاشت قصد داریم بهترین کافه های تهران برای صرف صبحانه را معرفی کنیم.

 

بهترین کافه های تهران برای صرف صبحانه کدام است ؟

بسیاری از افراد، ترجیح می‌دهند که صبحانه را در منزل صرف کنند. به همین دلیل، معمولا کافه‌ها در ساعات ابتدایی روز خلوت خواهد بود؛ اگر شما هم جزو این افراد هستید، می‌توانید با سفارش صبحانه اسنپ فود این وعده غذایی را از بیرون تهیه کرده و در خانه میل کنید.

 

کافه ابژه

کافه ابژه یکی از معروف‌ترین کافه‌های شمال تهران است که می‌توانید سبک و سیاق معماری شیک را در آن مشاهده کنید. این کافه برای سفارش صبحانه شرکتی هم یکی از انتخاب‌های خوب به شمار می‌رود.اگر قصد دارید صبحانه را در فضایی غیر از کافه میل کنید، منو صبحانه بیرون بر آن را مشاهده نمایید؛ در این منو انواع مختلف صبحانه‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید

اوستریا

اگر به دنبال صرف صبحانه در غرب تهران هستید، کافه اوستریا انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این کافه در سعادت آباد واقع‌شده و فضای بی‌نظیری دارد. ساعت‌کاری کافه اوستریا از ۱۱صبح تا ۱۱شب است.

کافه جو

کافه جو یکی از کافه‌های معروف تهران است که افراد زیادی در طول شبانه‌روز به آن مراجعه می‌کنند. شما می‌توانید بهترین املت غرب تهران را در آن میل کنید. علاوه بر این، فضای خاص و دلنشین کافه هم به شما برای آغاز کردن یک روز جدید، انرژی زیادی می‌دهد.

کافه صبحانه چاشت 

بهترین پیشنهاد برای افرادی که نمی‌خواهند صبحانه را بیرون از منزل میل کنند، مراجعه به کافه صبحانه چاشت است. چاشت یک سرویس آنلاین صبحانه و صبحانه سازمانی به صورت تحویل در محل است که به صورت بیرون‌بر فعالیت می‌کند و انواع مختلف صبحانه‌ها را دارد.

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به منوی صبحانه در سایت چاشت، انواع مختلف آن‌ها را مشاهده کرده و با توجه به میل و سلیقه‌ خود، صبحانه موردنظرتان را با قیمت مناسب سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش، فرآیند آماده‌سازی آغاز شده و با توجه به موقعیت مکانی شما، بین 45 تا 60 دقیقه بعد از آماده‌سازی، صبحانه درب منزل تحویل داده خواهد شد.

\